Tiada apa yang boleh anda cari di sini, kecuali segala kisah yang berkaitan dengan Sahibus Samaah As Sheikh Datuk Seri Sivaji Anu War Berahi Al Juburi yang aku kutip dari sumber maya yang bersepah-sepah untuk dikumpulkan dalam satu blog untuk tujuan dijadikan bahan bacaan/rujukan kepada anak dan cucu ku kelak.

Thursday, May 28, 2009

ALJUBURI KECUT TELOR

Lapan Puluh Ribu Ringgit, tu harga untuk membeli seorang calon bebas... banyak juga ekk.. mane PKR dapat duit sebanyak tu? ape pun aku respect la dengan kak min, walau pun dia di offer dengan duit dan jawatan tapi dia tetap tolak, pasal dia tahu PKR ni memang parti korup.


Sekarang ni PKR tak mau ke cabar Kak Min suruh dedahkan siapa dalang yang buat offer tu... ke sekarang ni PKR terutama Al-Juburi dah kecut teloq. Haa...Haa... tu lah dia perangai parti yang kununnya nak selamatkan rakyat, aku tengok PKR sendiri pun macam dah tak selamat lagi dah.
menurut kak min "Beliau mendakwa PKR menawarnya RM80,000 dan jawatan Yang Dipertua Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) dengan syarat beliau hendaklah menarik diri daripada bertanding pada pilihan raya kecil berkenaan. Jika tidak,sebaliknya kalau bertanding juga dan menang beliau ditawarkan jawatan Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang dengan syarat menyertai balik PKR".

aku malas nak cerita tapi aku/kita dah boleh agak siapa ahli mkt pkr yang di sebutkan oleh kak min tu. tapi ape pun biar lah kak min sendiri yang buat pendedahan.


Malam tadi lebih dua ribu orang hadir di ceramah kak min di penanti, satu record yang bagus untuk seorang calon bebas, dari info yang aku dapat, Al-Juburi kurang senang dengan kehadiran sebegitu ramai pengudi penanti ke ceramah calon bebas tu.


Tapi apa pun aku nak bagi sedikit nasihat pada kak min, jaga diri tu baik-baik, aku paham sangat perangai A-l-Juburi ni, kalau dia tak dapat buat secara kasar dia akan buat secara halus, itu menag perangai Al-Juburi sejak dulu lagi, so korang paham la ekk ape yang aku cakap ni.


Untuk pengetahuan korang Kak Min ni sebenarnya bekas Ketua Wanita Parti Keadilan Nasional Pulau Pinang dia bukan bekas Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat, harap-harap siapa yang tersilap sila betulkan. sekarang ni aku nak tengok PKR buat tuduhan yang UMNO jadi dalang dalam semua perkara ni... so PKR SILA LAH BUAT TUDUHAN DAN POLIS REPORT... tu pun kalau BERANI laa....

No comments:

Followers