Tiada apa yang boleh anda cari di sini, kecuali segala kisah yang berkaitan dengan Sahibus Samaah As Sheikh Datuk Seri Sivaji Anu War Berahi Al Juburi yang aku kutip dari sumber maya yang bersepah-sepah untuk dikumpulkan dalam satu blog untuk tujuan dijadikan bahan bacaan/rujukan kepada anak dan cucu ku kelak.

Blog Archive

Monday, June 29, 2009

HARI INI DALAM SEJARAH

Saturday, June 27, 2009

UNSPIN: Sejarah silam Anu-war: Norlaila


Lihat betapa hebat orang yang dikatakan Anu-war dalam memujuk Norlaila supaya tidak memutuskan perhubungan dengannya. Siapa lagi yang tewas dengan pujuk rayu Anu-war?

12 comments:

megat said...

Mat king Leather in action ..

www.pisau.net

Anonymous said...

Mat King Leather adalah nama Anwar bila dia main bersama Meor tukang jahit gay yang dulu ada kedai di City One Plaze, Jalan Bunus (sebelah Semua House)

Anwar juga pernah adakan hubungan seks dengan seorang wanita bernama Sharifah yang juga menjadi kawan baik gang Mat King Leather Meor di City One Plaza. Sharifah pernah bekerja sebagai receptionist dan kemudian menjual telefon bimbit di City One Plaza. Juga pernah seks dengan Anwar Ibrahim.

CHAIRMAN KAGA said...

So anwar ni gay ke tak gay?
sekejap kao tuduh main dengan perempuan, sekejap kao tuduh main dengan lelaki.
aku pening....
aku tak tayang video dengan habis. aku rasa kurang senang. kita masih ada standard

Anonymous said...

chairman kaga,

AnuWar ni serba boleh...betina cucuk depan, jantan dia cucuk belakang...nafsu tinggi tahap cipan...

apa yg ko pelik pulak...kalau ko tak pernah jumpa maka AnuWar adalah satu-satunya makhluk yg bersifat dan berspesies demikian. Itu pasal AnuWar sangat hebat...

Ko takkan tak bangga kot...pemimpin pujaanku boleh main depan dan belakang...Nik ajis pun tak ada kepakaran cam AnuWar...dia main depan jer...husam, aku rasa tengah berguru dgn AnuWar bab main belakang...ko tanya ler kat husam...itu pemimpin ko...

Anonymous said...

ko buat blog semate2 nk atack anwar or backup sepol???

megat said...

kaga,
anwar tu bisexual la bro..

tanya la abg mat sabu kita tu..dia tau..tanya karpal dia pun tau luar dalam kes anwar ni..

HeroTamil said...

Muahahahahaha

http://www.youtube.com/watch?v=r6ZpksOQUWQ&feature=PlayList&p=8119BD147455C829&playnext=1&playnext_from=PL&index=3

Nie link you tube pengakuan mangsa depan Taib Azimuddin

megat said...

taib azamudin sekarang ahli parlimen PAS, tanya dia siapa sebenarnya Anwar berahi tu

ramai pemimpin PAS tau, tapi kuasa punya pasal semua jadi buta

mat stim said...

bravo brader Nuar.....

bila lagi nak main dengan ayam...
hahahahahahaha

Parpu Kari said...

KAGA HANG NI MEMANG BAHALOL BIN BINGAI LA, MEMANG CONFIRM BABI LAGI CERDIK DARI KAU..MUAHAHAHAHA

ANWAR NI NAFSU BABI SIOT...PERGGHH, AKU RASA KALAU TIANG LETRIK PAKAI SKIRT KE BOXER KE, MESTI DIA SAPU PUNYA..

TAPI DIA KATA KEJAP JE...EEEE...TAK TAHAN LAMA KE...MUAHAHAHAHAHAHA

AKU NAK ANWAR JAWAB PASAL ISU NI...KAGAK KAU SURUH ANAK OMAK TELEFON NUAR JAP...AKU NAK DENGAR PENJELASAN DIA LA..

CHAIRMAN KAGA said...

PARPU KAO NI BACUL TAK BERANI NAK SIAR KOMEN ORANG, AKU RASA ELOK KAO DIAM AJELAH. BLOG UNSPINNERS NI WALAU AKU 100% TAK SETUJU DENGAN FITNAH YANG DILEMPARKAN , AKU NAMPAK DIA TAK SUKA MAKI HAMUN ORANG DAN GUNA POLITIK PERKAUMAN YANG MENJADI MODAL ENGKAOLAH. AKU DAH TAK PERGI KE BLOG ENGKAULAH, DASAR PENGECUT!

Anonymous said...

kaga.

itu stail parpu,ko punya perangai pon bukannya elok sangat.

Oshin

No comments:

Followers