Tiada apa yang boleh anda cari di sini, kecuali segala kisah yang berkaitan dengan Sahibus Samaah As Sheikh Datuk Seri Sivaji Anu War Berahi Al Juburi yang aku kutip dari sumber maya yang bersepah-sepah untuk dikumpulkan dalam satu blog untuk tujuan dijadikan bahan bacaan/rujukan kepada anak dan cucu ku kelak.

Blog Archive

Friday, June 19, 2009

Perang Psikologi Al Juburi

Friday, June 19, 2009

Perang Psikologi Anwar Berahi Diteruskan Lagi
Ketua Umum Batang Keadilan Rakyat, Anwar Berahi sekali lagi bermain perang psikologi. Terbaru ketika ditemubual oleh Agensi Berita Perancis AFP, beliau tidak menolak kemungkinan pendakwaan fitnah liwat terhadapnya di Mahkamah tinggi Kuala Lumpur akan menyaksikan beliau dijatuh hukuman dengan segera dan dikembalikan ke penjara Sungai Buloh sekali lagi. Mari kita ikuti auta beliau kali ini yang bagi saya bertujuan untuk mendapatkan simpati dari penyokong-penyokongnya:
"Senario terburuk yang mungkin saya hadapi ialah mereka menolak permohonan ikat jamin saya dan segera menjatuhkan hukuman. Kita akan lawan dan saya juga kini lebih bersedia, tidak seperti 1998 kerana ketika itu ia berlaku secara mengejut dan tidak sesiapun menjangkakan rancangan jahat sedemikian dirancangkan. Saya tiada masalah berhadapan dengannya (Saiful Bukhari). Isunya adalah beliau perlu bersedia dengan semua bukti yang menentang tuduhannya, terutamanya bukti laporan perubatan. Pakatan Rakyat bersedia menghadapi hakikat kemungkinan saya dipenjarakan dan sudahpun mengambil langkah yang sepatutnya."Adakah Anwar sudah panas. Resah gelisah membilang hari perbicaraannya? Adakah perlantikan penagih arak tegar, Zaid Ibrahim ada kena mengena dengan orang yang akan mengantikannya kelak? Adakah perasaan resah gelisah ini berkaitan dirinya tertanya-tanya apakah bukti yang ada di tangan pihak pendakwaraya? Kita tunggu lagi apa pula perang psikologi yang akan digunakan olehnya keesokan hari dan hari-hari seterusnya sehingga tarikh perbicaraannnya pada 1 Julai.





Posted by Cucu Tok Selampit at Friday, June 19, 2009

2 comments:
Jeffry said...
SALAM BRO..AKU YAKIN SI BTG GILE LUBANG TU DAH MASUK BAB REVERSE SAIKOLOGI BRO. DIA NAK SAIKO RAKYAT SUPAYA IKUT CKP DIA LG WLUPUN PENDAKWARAYA ADA BUKTI KUKUH
June 19, 2009 4:22 PM
Shah said...
Dia layak terima hukuman kerana meliwat Saiful yang tak berdosa. Apa DSAI rasa kalau anak lelakinya kena liwat? Sudah tentu DSAI ambil tindakan seperti Bapa Saiful buat sekarang. Jangan salah orang lain sekiranya DSAI kaki bontot.
June 19, 2009 4:31 PM

No comments:

Followers