Tiada apa yang boleh anda cari di sini, kecuali segala kisah yang berkaitan dengan Sahibus Samaah As Sheikh Datuk Seri Sivaji Anu War Berahi Al Juburi yang aku kutip dari sumber maya yang bersepah-sepah untuk dikumpulkan dalam satu blog untuk tujuan dijadikan bahan bacaan/rujukan kepada anak dan cucu ku kelak.

Blog Archive

Saturday, July 11, 2009

Canselor UNISEL

Friday, July 10, 2009
Haa....Haa...Haa.... Kan aku dah kata...

Hari ni dalam blog al-juburi sudah mengesahkan ape yang det tulis dulu, tajuk yang det tulis dulu ialah Anwar paksa pelajar UNISEL masuk PKR, perenggan terakhir det ada memberitahu, yang desas desus kemungkinan si al-juburi ni akan menjadi Canselor di UNISEL, hari ni angin-angin kebenaran cerita det ni sudah pun di terjemahkan oleh al-juburi di satu “Forum dan Pidato Memperkasakan Mahasiswa & Realiti Politik Kampus bersama Dato’ Seri Anwar Ibrahim” anjuran Majlis Perwakilan Pelajar dan Kelab Anwar Ibrahim (AIC) di UNISEL kampus Bestari Jaya malam tadi. Pelajar UNiSEL mahu Rosmah undur


Menjadi Canselor adalah salah satu impian anwar sejak dia dibangku sekolah lagi, jadi sekarang inilah masanya untuk dia mencapai cita-cita giler dia tu, satu clip video lakonan pelakon-pelakon upahan anwar yang bertajuk rosmah puaka sengaja di buat untuk menakut-nakutkan pelajar UNISEL, ingat ye, jalan cerita tu langsung tak catche untuk kita golongan dewasa, tapi cerita tu mampu menakutkan bebudak yang baru nak menjadi dewasa.


Cubalah korang bayangkan seorang peliwat tua (mature gay) jagi Canselor UNISEL, mampos la pelajar yang jambu-jambu kat sana, lagi senang la si anwar mencari anak-anak ikan untuk melepaskan nafsu shahwatnya, tapi kalau si al-juburi terbaca tulisan det ni, mungkin dia tak jadi nak jadi Canselor kot. so betul tak ape yang det kata dulu.

No comments:

Followers