Tiada apa yang boleh anda cari di sini, kecuali segala kisah yang berkaitan dengan Sahibus Samaah As Sheikh Datuk Seri Sivaji Anu War Berahi Al Juburi yang aku kutip dari sumber maya yang bersepah-sepah untuk dikumpulkan dalam satu blog untuk tujuan dijadikan bahan bacaan/rujukan kepada anak dan cucu ku kelak.

Blog Archive

Monday, July 27, 2009

DULU GUA PUN TERSOKONG!!

KLIK GAMBAR BAGI BESAQ


Monday, July 27, 2009



2 September 1998, 2 September 2004, 2 September 2009

2 September 1998

Anwar Ibrahim dipecat dari kabinet ketika memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri. Dia sebelum itu pernah memangku jawatan Perdana Menteri ketika Dr. M bercuti 3 bulan dalam tahun 1997. Dia dipecat kerana satu pertuduhan yang serius. Berkaitan maruah, aib dan keluarbiasaan norma masyarakat Timur. Dia dikatakan terlalu seronok melakukan liwat atas pembantu-pembantunya dan Dr. M yang mula-mulanya tidak percaya, sudah tidak mampu menahan ketidakpercayaannya lagi atas perbuatan Anwar. Tetapi nasib Anwar tidak diketahui sekiranya dia tidak cenderung memihak kepada IMF yang cuba memberi pinjaman kewangan bagi menyelamatkan ekonomi negara yang tenat akibat 'Krisis Matawang 1997'.

Pada tahun 1999, 60% Melayu berjaya ditipu Anwar dalam PRU10 lalu mereka menyokongnya. Mujurlah Cina dan India yang berterima kasih dan terpesona dengan idea-idea magis Dr. M yang membawa negara keluar dari kemelut ekonomi dengan cara tersendiri, membuatkan BN utuh memerintah dengan menyaksikan Cina-cina ini mula mendapat 'reward' mereka sedikit demi sedikit.


2 September 2004

Anwar Ibrahim dibebaskan dari penjara setelah 6 tahun diringkukkan oleh undang-undang berkenaan salahguna wang dan rasuah. Hukuman keatasnya tidaklah sependek itu. Tetapi sandiwara tahap tertinggi dengan topang tengkuk, sakit belakang, racun arsenik (tak mati-mati jugak) dan bermacam-macam lagi, membuatkan hakim menggugurkan sambungan hukuman penjara yang bersabit dengan kesalahan LIWAT. Kesilapan Pak Lah dan KJ yang melepaskan oportunis pro-Yahudi ini akhirnya membawa malapetaka hebat kepada politik Malaysia.

Hari ini, perpaduan kaum menjadi seburuk tahun 60an. Cuma, tiada parang, pisau, belantan dan kayu-kayan untuk menjadi senjata. Cukup sekadar keyboard-keyboard komputer. Permusuhan dan pergeseran kaum memang sentiasa berlaku di ruang siber.


2 September 2009



Apakah selepas genap 5 tahun Anwar Ibrahim terlepas, dia akan dihumban semula ke neraka dunia melalui sebuah pertuduhan yang lengkap bukti dan saksinya? Itu kita belum boleh tahu sebab tarikhnya belum tiba.

Namun, apa yang pasti, Anwar Ibrahim semakin tidak dipercayai. Popularitinya menurun dan dia mula dipandang jelek oleh para penyokongnya sendiri. Apatah lagi mereka yang tidak menyokongnya.

Adakah 2 September 2009 akan memberi kesan besar ke atas politik Anwar khususnya, Malaysia amnya.Tetapi sesungguhnya, seorang berdarah Yahudi sangat licik. Anwar yang telah disuntik berdos-dos doktrik Yahudi sudah tentu mempunyai pengetahuan tentang mengapa 2 SEPTEMBER menjadi tarikh yang selalu hadir dalam hidupnya.

Tetapi sehebat manapun dia, Tuhan lebih berkuasa atas sesuatu. Anwar pasti menerima nasib malangnya. Adakah pada 2 September ini? Tiada siapa mampu meramal. Sebab ada yang menggelarkan Anwar ialah BAPA RASUAH ASIA. Semua dia akan bayar. Kecuali penyokongnya, ahli partinya dan mereka yang berjaya dipukaunya.

2 comments:

Anonymous said...

kahkah ...malu ahh....

malu teringat zaman mangkok ditipu dek anwar bulat2 taun 98 dulu

husin

jibab jibur said...

Gua bg amaran keras pada lu AnTi AljubuRi.
berhentikan segala perbuatan lakhanat lu sebelum lu dapat nahas.
Gua tau siapa lu, kt mana lu ada, rumah lu, anak lu,
lu bt silap, nahas lu.....
gua tak penah lepaskan musuh gua mcm tu je.
lu dah start bikin gua panas, and lu akan trima akibatnya.!!!!!!!!!

Followers