Tiada apa yang boleh anda cari di sini, kecuali segala kisah yang berkaitan dengan Sahibus Samaah As Sheikh Datuk Seri Sivaji Anu War Berahi Al Juburi yang aku kutip dari sumber maya yang bersepah-sepah untuk dikumpulkan dalam satu blog untuk tujuan dijadikan bahan bacaan/rujukan kepada anak dan cucu ku kelak.

Blog Archive

Sunday, July 19, 2009

MACAM YAHUDI - BACA KOMEN DIBAWAH TU!!!

Dia mati di bawah badan pengawasan dan ini adalah salah – DSAI

(Isu) orang dah mati pun kita tak boleh bangkitkan. Dia mati di bawah badan pengawasan dan ini adalah salah di mana-mana negara besar pun.Sebab itu saya jumpa pegawai SPRM, kenapa nak politikkan pula? - DSAI

(Isu) orang dah mati pun kita tak boleh bangkitkan. Dia mati di bawah badan pengawasan dan ini adalah salah di mana-mana negara besar pun.Sebab itu saya jumpa pegawai SPRM, kenapa nak politikkan pula? - DSAI

‘Saya tidak politikkan kematian Teoh’ – Anwar

PETALING JAYA: Ketua Umum Pakatan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim menafikan beliau sengaja mempolitikkan kematian setiausaha politik Exco Kerajaan Negeri Selangor, Teoh Beng Hock, yang dipercayai terjatuh dari Plaza Masalam, Shah Alam selepas memberi keterangan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) kelmarin.

Anwar berkata, beliau sebaliknya hanya menunaikan tanggungjawab beliau kepada keluarga mangsa dan kerajaan negeri Selangor yang mahu menuntut penjelasan berhubung kematian mengejut Teoh.

“(Isu) orang dah mati pun kita tak boleh bangkitkan. Dia mati di bawah badan pengawasan dan ini adalah salah di mana-mana negara besar pun.

“Sebab itu saya jumpa pegawai SPRM, kenapa nak politikkan pula?” katanya dalam satu majlis anjuran Parti Keadilan Rakyat (PKR) di sini, hari ini.

Mayat Teoh ditemui di koridor tingkat lima bangunan Plaza Masalam, dipercayai akibat terjatuh dari bangunan itu, kira-kira pukul 1.30 tengah hari kelmarin.

Rabu lalu Teoh memberi keterangan di SPRM berhubung dakwaan penyalahgunaan dana rakyat di Selangor.

Anwar berkata, tidak ada mana-mana pihak yang mengatakan beliau mempolitikkan isu itu kecuali Umno.

“Jangan cuba nak ugut kerana kita tetap akan bangkitkan isu Beng Hock kerana ini satu lagi bukti jenayah yang dilakukan oleh badan penguat kuasa yang dijalankan mengikut arahan Umno dan Barisan Nasional,” katanya. Mstar


Respon

  1. Hang jangan cari pasai dok buat kenyataan ni, sat lagi masuk ja Ati panass dalam posting ni, dia teruih saja hantam hang dengan kata Pondan Tua, dan puak Al Jubu…asyek dok menyalahkan SPRM saja.

    Dalam posting hari ni Ustaz Maza dah nasihat supaya ahli2 dan penyokong Pas jangan suka maki orang, dia minta pimpinan Pas nasihat kat orang2 ni semua. Tak sesuai dengan nama Parti Islam.

    Abih kalau penyokong dan ahli pehak UmngOk pulak dok maki, nak kata apa ustaz.

    Kalau depa rasa puak depa pun parti Islam, tu pikiaq la sendiri, walau macammana pun parti depa tak tulih perkataan Islam pada nama dia,

    Kalau macam tu depa bebas lah kalau nak kata apa pun. Terpulang lah…


  2. Salam Kuching Kota,

    Tu yg di katakan demokrasi
    bebas bersora
    ..tak sedaq..dok kaut dosa..
    hari2 plak tu..kdg2 merengkai
    panjang.Hang balaih..pastu kita
    balaih sat gi dia ni balaih..
    mai plak dia tu balaih..

    esok semua kena balaih
    dapat panggu masing2
    baghu ada akai..

    masa tu dah terlambat
    bas mai awai bawa pi…
    nak buat lagu mana…


  3. ang tak payah sibuklah oii aljuburi ..

    Siasat macam mana dia mati tu bukan kerja hang..

    Saiful bermubahalah kata hang liwat dia .. apamacam?? tak ada niat nak bersihkan diri ker?? atau tak percaya dengan kemampuan Allah menjatuhkan bala dan laknat kepada pesumpah bohong/palsu. Hang lebih percaya dengan Sulaiman Abdullah.

    Kalau tidak pun, tak payahlah cari jalan melengah lengahkan perbicaraan. Minta mahkamah jalankan perbicaraan itu secepat mungkin. Bukankah kau tak bersalah? Minta mereka tunjukkan bukti dalam mahkamah, lepas tu kamu patahkan hujah dan bukti mereka satu persatu, biar semua rakyat tahu betapa kau itu benar dan tidak pernah meliwat Saiful.. dah setahun Saiful menunggu untuk berdepan dengan kau dalam mahkamah, tapi kau punya dolak daleh ,, ehemmmm…macam yahudi !!!!




No comments:

Followers