Tiada apa yang boleh anda cari di sini, kecuali segala kisah yang berkaitan dengan Sahibus Samaah As Sheikh Datuk Seri Sivaji Anu War Berahi Al Juburi yang aku kutip dari sumber maya yang bersepah-sepah untuk dikumpulkan dalam satu blog untuk tujuan dijadikan bahan bacaan/rujukan kepada anak dan cucu ku kelak.

Blog Archive

Tuesday, July 7, 2009

TIVOLI OH TIVOLI


Monday, July 6
Homosex Tivoli Villa memang BENAR



Saya amat tertarik membaca penghakiman Yang Amat Arif Hakim Mahkamah Persekutuan dalam kes Rayuan
DS ANWAR BIN IBRAHIM DAN SUKMA DARMAWAN SASMITAAT MADJA LWN PENDAKWA RAYA yang diputuskan oleh Mahkamah Persekutuan pada 2 September 2004.

Yang amat mengejutkan adalah apabila Yang Amat Arif Hakim Mahkamah Persekutuan merumuskan bahawa :

“ To summarise our judgment, even though reading the appeal record, we find evidence to confirm that the appellants were involved in homosexual activities and we are more inclined to believe that the alleged incident at Tivoli Villa did happen, sometime, “


Maknanya apa ? Yang Amat Arif Hakim kata terdapat bukti yang mengesahkan Anwar terlibat dalam kegiatan homosexual dan dekat untuk menyatakan kejadian di Tivoli Villa memang sah berlaku.

Makna nya Anwar memang seorang homosex. Sdr Saiful Azlan adalah mangsa yang menuntut keadilan dari kekejaman, penindasan dan penganiayaan Anwar Ibrahim kepada rakyat.
Posted by hk at 5:00 PM
10 comments:

Parpu Kari said...

ya bro, kenapa penyokong al jub jub tak nampak benda ni?
July 6, 2009 5:49 PM
hk said...

Bro Parpu, nampaknya mata dan akal pemikiran mereka digelapkan oleh jin-jin al jub jub
July 6, 2009 7:02 PM
kluangman said...

Mereka buta hati kot...

Cuba perhatikan Nik Aziz, dalam usianya..Allah dah ambil sedikit pendengarannya lalu apa yang ditanya dan apa yang dijawabnya...sudah tak keruan.

Baginya tiada erti perpaduan sesama melayu, tak ada makna katanya..perpaduan sesama melayu telah ditanam, telah ditalkin...cukup angkuh ulamak sesat ini.

Baginya perpaduan, bererti perpaduan dengan kafir, dengan india dan china..itupun baik juga, tetapi janganlah pula perpaduan bererti pas kena jadi lembu, kerbau, kuda dan akhir2nya jadi babi kepada mereka.

Perihal aljub - hanya tinggal sisa2 untuk dipertahankan, kes kroniknya di mahkamah menyebabkan dap sudah menjauhkan diri malah tanpa segan silu bermusuh dengan pas di kedah dan dengan pkr di penang.

Bagi dap dan umno - lagi cepat anwar ke sungai buluh - lagi mudah politik seterusnya.

dap dan umno berkongsi mimpi yang sama walaupun tidor di bantal masing2.
July 6, 2009 7:25 PM
Anonymous said...

mereka anggap komen hakim tu sekadar berbasa-basi ajer to please the pemerintah mcm anda kata "Idea tuan ni cukup bagus tapi 20 tahun lagi baru teserlah kebagusannya" Lagipun kalau hakim tu akui nape dia pi lepas plak si nuar tu.. tak konsisten.
July 6, 2009 7:38 PM
Rahman,Ahchong,Muniandy said...

udah nampak lagi bersuluh.kerajaan kita ni baik hati bebeno.kesiaaaaaan kat dia konon.kurung je kat sg buluh.selesai masalah.kasi diaaaaaaaaaaaaaaa.baru puaih hati semua teruna.hahahha
July 6, 2009 7:39 PM
garamanis said...

bro,

bila agaknya anu-war nak bernanah mental...
July 6, 2009 8:27 PM
Anonymous said...

Bukan jubur pun dia bedal. Bini Azmin Ali pun DSAI kasi main. Air mani DSAI dan air puki Shamsidar bertemu diatas tilam. Ujian DNA telah membuktikannya. Air mani dan air puki akan bertemu apabila ada seksual aktivit. Cuma Azmin Ali tak tahu malu kerana duit dan harta
July 6, 2009 11:09 PM
hk said...

Sdr Anoy, Mahkamah Persekutuan membenarkan rayuan Anwar bila mendapati ada kerelaaan dari orang (sukma) yang sama bersubahat melakukan bersama perbuatan homosex itu.

Maknanya dalam hubungan jenis luar tabie (homosex) ianya bukan lah bersalahan dari sudut undang-undang sivil jikalau kedua-duanya bersetuju (rela) melakukan perbuatan itu.
July 6, 2009 11:30 PM
Jeffry said...

SLM BRO...ITU LAH PEMBANGKANG..BILA KEPUTUSAN X MENYEBELAHI DIORANG MCM2 ALASAN DIORANG BG. MENGATA KERAJAAN X ADIL. BTUL LA MEREKA NI MUNAFIK ORIGINAL! KEHKEHKEH
July 6, 2009 11:31 PM
hk said...

Sdr Jeff, semoga satu hari nanti jiwa dan minda mereka akan terbuka menerima hidayah dari Yang Maha Esa dan meninggal kekalutan pemimpin mereka yang semakin senggal itu.
July 6, 2009 11:39 PM

No comments:

Followers