Tiada apa yang boleh anda cari di sini, kecuali segala kisah yang berkaitan dengan Sahibus Samaah As Sheikh Datuk Seri Sivaji Anu War Berahi Al Juburi yang aku kutip dari sumber maya yang bersepah-sepah untuk dikumpulkan dalam satu blog untuk tujuan dijadikan bahan bacaan/rujukan kepada anak dan cucu ku kelak.

Blog Archive

Tuesday, August 11, 2009

KISAH SEORANG PEJUANG

SIAPA kata Anwar Ibrahim seorang pengkhianat.....? Anwar Ibrahim adalah seorang pejuang yang berjasa kepada bangsa, agama dan negara. Kalau tidak ada Anwar Ibrahim, sudah tentu Malaysia belum mencapai kemerdekaan.
Kalau tidak kerana Anwar Ibrahim Malaysia tidak akan disayangi oleh Amerika.

Kalau tidak kerana Anwar Ibrahim sudah tentu Cina tidak menunjukkan samseng. Dulu Cina hormat Melayu walaupun Melayu jadi kuli-batak Cina di kilang-kilang milik mereka dan budak suruhan di syarikat mereka. Begitu juga India. Dulu lihat orang Melayu macam tukang kebun sekolah hormat pada guru besar. Kini, orang India lihat orang Melayu macam tikus 'munduk'.

Cina dan India masing-masing anggap Melayu tak ubah cacing dalam tanah. Disimbah air panas tak apa walaupun sakit kepanasan. Dipijak tak salah sebab mereka pijak hanya tanah dan tidak sengaja untuk memijak cacing. Begitulah hidup sebagai cacing tanah, bila panas boleh mati dan bila hujan lebat boleh lemas sebelum mati. Melayupun sama seperti cacing kerana layak dipijak. Mana boleh cacing hidup atas pokok. Logiklah.

Anwar Ibrahim pejuang reformasi menunjungi kebangkitan orang Cina dan India menentang pemerintahan yang diterajui oleh orang Melayu dan Islam. Melayu kat kilang jadi kuli kenapa Melayu di Malaysia mahu jadi boss? Jadi kuli lagi baik. Kat Singapura orang Melayu jadi kuli tak apa. Susah ke nak jadi kuli di Malaysia.....?

Anwar Ibrahim seorang pejuang yang berjaya memecahbelah orang Melayu kepada 3 pihak. Satu berkopiah, satu suka main belakang dan satu lagi sokong komunis.

Melayu Islam dah tak ada nilai kalau sokong UMNO. UMNO parti rasuah, parti perkauman tidak sesuai untuk sekarang. Melayu yang sokong PAS bernilai untuk diperbudakkan. Melayu yang bodek Cina dalam DAP Melayu sejati.

Melayu yang sokong UMNO dikatakan kafir harbi. Melayu yang memperjuangkan kemerdekaan layak diceruk dalam baldi. Melayu yang menyokong komunis membunuh askar Melayu Islam wajar dijulang sebagai pejuang. Anwar Ibrahim berjaya mencipta sejarah teragung ini.

Anwar Ibrahim bukan pengkhianat. Kalau tidak kerananya, sudah tentu ulama PAS seperti Nik Aziz tidak akan mencarut atau menjadi ulama terhebat dengan lidah bercabang-cabang. Apa guna ulama kalau ulama yang tidak menyokong PAS. Layak lagi kita gelar pelacur murahan. Kalau pelacur murahan pun sokong PAS, kita boleh lantik ulama. Kita boleh lantik pemborong ikan menjadi wakil rakyat.

Kita boleh melantik peliwat terhebat abad ke-22 sebagai pemimpin. Kita boleh ikhtiraf Cina makan babi membaca al-Quran dan membuat terjemahan sesuka hati. Kita boleh ikhtiraf khalifah Cina sehebat khalifah Islam. Tun Mahathir yang memajukan negara Malaysia dari negara pertanian menjadi negara Islam bercirikan perindustrianpun tidak layak digelar khalifah Islam. Yang Tun dapat Mahafiraun. Kita kan PAS boleh kasi semua orang PASS atu PASSED.

Anwar Ibrahim layak menjadi seorang serba boleh, bukan pengkhianat. Boleh meliwat anak teruna orang sesuka hati. Anwar boleh mengebas bini orang dan mengacau rumahtangga orang. sesuka hati. Anak dara orang dia buat macam pelacur apa peduli. Boleh melakukan aksi lucah lain kira hebatlah. Sukarno pun tak boleh menandingi Anwar walaupun mempunyai ramai gundik-gundik. Mana ada pemimpin sehebat ini.

Silap hari bulan pun Anwar Ibrahim meliwat bini sendiri. Kalau lelaki dia boleh liwat, kenapa bini sendiri tidak boleh liwat. PAS boleh PASSED pasal hukum haram jadi halal. Hukum ini dipanggil hahaha.

Anwar Ibrahim pejuang sejati. Kerana dialah Ketunanan Rakyat dilaungkan. Kerana dialah Ketuanan Melayu diperintah oleh orang Melayu perlu diguling. Orang Melayu adalah kaum pendatang. Kaum orang asli pakai cawat adalah kaum bumiputera. Jadi kenapa Melayu terhegeh-hegeh hendak menjadi pemimpin.....? Kasilah jawatan PM pada orang asli.

Anwar Ibrahim mahu rakyat memerintah Negara. Sultan dan Raja Melayu semuanya kaki samseng dan tidak boleh harap. Rakyat boleh guling raja. Rakyat boleh memberontak kalau mereka suka bila-bila masa. Rakyat memerintah bukannya Raja. Itulah perjuangan Anwar Ibrahim dan dia layak dijulang sebagai pejuang rakyat. Yahudi pun tak ada raja boleh mengalahkan negara Arab Saudi yang ada raja. Malaysia tak boleh mengikut jejak negara Israel pimpinan bangsa Yahudi ke.....?

No comments:

Followers