Tiada apa yang boleh anda cari di sini, kecuali segala kisah yang berkaitan dengan Sahibus Samaah As Sheikh Datuk Seri Sivaji Anu War Berahi Al Juburi yang aku kutip dari sumber maya yang bersepah-sepah untuk dikumpulkan dalam satu blog untuk tujuan dijadikan bahan bacaan/rujukan kepada anak dan cucu ku kelak.

Blog Archive

Tuesday, September 8, 2009

MIOR ABDUL RAZAK PUNYA CERITA 11 TAHUN BERLALU

(Boleh baca tulisan berwarna hitam, yang merah untuk bacaan ahli PKR, PAS dan DAP, sedangkan warna hijau untuk bacaan Nik Aziz dan Mohd Sabu !!! Komen saya dalam warna biru)



Pengakuan Mior Abdul Razak bin Yahya

Pada jam 4.23 petang, satu ASP Maszely bin Minhad (G 9179) dari D4 Bukit Aman, membawa seorang tahanan bernama Mior Abdul Razak bin Yahya (IC 670826-08-5497) untuk membuat pengakuan di hadapan saya. Bersamanya ialah detective Lans Kpl R/F 101568 Md. Yusof bin Daud.

Saya mempersilakan Mior duduk di hadapan saya di kamar Majistret 10C, Jalan Raja, Kuala Lumpur. Encik Mior masuk ke dalam kamar saya tanpa bergari. Saya kemudian mengarahkan kedua-dua pegawai polis tadi keluar dari kamar saya. Mereka pun berbuat demikian. Pintu kamar saya ditutup. Sekarang tinggal saya dan En. Mior sahaja, di dalam kamar saya.

Encik Mior memakai baju T warna biru-putih, seluar biru dan selipar. Saya kemudian mengarahkan Process Server mahkamah 10C, masuk. Encik Dollah bin Yussof IC 530809-10-6247 pun masuk ke dalam kamar saya untuk berada bersama-sama saya semasa Encik Mior buka baju. Saya kemudian meminta Encik Mior buka baju T, seluar dan juga seluar dalam untuk memastikan beliau tidak ada apa-apa kecederaan di badan akibat dipukul. Saya didapati tiada apa-apa kesan kecerderaan di badan En. Mior. Tiada lebam, atau apa-apa pun. En Dollah telah menyaksi semua ini. Saya kemudian mengarah En. Dollah keluar daripada kamar saya. Sekarang saya bersama En. Mior sahaja dalam kamar 10C.

Saya kemudian mengemukakan beberapa soalan seperti berikut kepada En. Mior.

Q : Bolehkah saudara beri nama dan butir-butir mengenai saudara?
A : Nama saya Mior Abdul Razak bin Yahya, berumur 31 tahun. No I/C yang
Lama A 0929761. Yang I/C No. baru saya tak ingat. Pekerjaan saya ialah
tukang jahit dan pereka fashion.

Q : Bilakah awak ditangkap?
A : Saya ditangkap pada hari Sabtu, 19.9.98 pukul 4.30 petang.

Q : Di manakah awak ditangkap?
A : Saya ditangkap di rumah No. 61, Jalan Cempaka 14, Taman Cempaka,
Ampang, Selangor.

Q : Awak ditangkap oleh siapa?
A : Saya ditangkap oleh empat pegawai polis yang berpakaian biasa. Nama
mereka saya tak tahu.

Q : Selepas ditangkap ke mana awak pergi?
A : Saya dibawa ke Bukit Aman.

Q : Di dalam perjalanan ada apa-apa yang berlaku?
A : Tiada apa-apa berlaku.

Q : Berapa lama awak ditahan di Bukit Aman?
A : Saya ditahan di Bukit Aman sehingga hari ini, 23/9/98. Saya ditahan 5
hari termasuk hari Sabtu.

Q : Awak tahu siapa saya?
A : Majistret, saya tahu.

Q : Kepada siapa awak mula-mula mengatakan niat awak hendak membuat
pengakuan ini?
A : Kepada pegawai polis yang membawa saya tadi, ASP Maszely.

Q : Bila awak mula-mula hendak membuat pengakuan?
A : Pada hari Sabtu. Selepas ditangkap iaitu pada 19/9/98. Tetapi sebelum
ditangkap saya ada niat untuk membuat pengakuan.

Q : Adakah sesiapa yang mengugut atau memukul atau berjanji apa-apa
menyuruh atau memberi dorongan kepada kamu untuk membuat
pengakuan ini?
A : Tidak. Saya membuat pengakuan ini secara sukarela. Tanpa apa-apa
paksaan atau dorongan.

Q : Fikir betul-betul?
A : Masih sanggup beri pengakuan.

Q : Sekarang masih ada masa, jika awak ingin bertukar fikiran untuk
membuat pengakuan ini?
A : Saya masih dengan sukarela hendak membuat pengakuan ini.

Q : Adalah menjadi tanggungjawab saya untuk memberi amaran kepada
kamu, bahawa apa-apa percakapan atau pengakuan yang awak berikan
kepada saya boleh digunakan terhadap awak dalam perbicaraan awak
kelak?
A : Saya faham betul. Saya masih hendak membuat pengakuan secara
sukarela.

Q : Adakah awak pasti?
A : Saya pasti.

En. Mior Abdul Razak bin Yahya Di hadapan saya

t.t t.t
I/C No. 670826-08-5497 ANANTH NAMASIVAYAM
Majistret, KL (23/9/98)

Daripada jawapan-jawapan yang telah diberi kepada saya oleh En. Mior ke atas soalan-soalan saya, dan dari perhatian saya dari segi sifat, wajah muka dan keberkerjasama En. Mior, saya berpuas hati beliau membuat pengakuannya dengan sukarela tanpa dipaksa, diugut, dipujuk ataupun dijanjikan apa-apa untuk membuat pengakuan ini.


t.t
MIOR ABDUL RAZAK BIN YAHYA Di hadapan saya
t.t
ANANTH N.V
Majistret, KL (23/9/98)



Kenyataan pengakuan dibuat oleh En. Mior di hadapan saya.

Q : Sekarang awak sedia untuk memberitahu saya mengenai apa-apa yang
hendak awak katakan?
A : Saya sedia. Saya membuatnya secara sukarela. Saya membuat
Pengakuan seperti berikut :

Saya berasal daripada Kampung Aji Bota Kiri, Perak. Saya berasal dari keluarga yang sederhana. Kelulusan saya setakat SPM, Pangkat 2. Saya datang ke KL untuk tujuan belajar pada 1989, penghujung. Saya tak ingat bulan.

Saya tinggal bersama abang saya di alamat Blok C-2, Ampang Hilir, Selangor. Oleh kerana masalah kewangan saya bekerja di Kampung Pandan sebagai pencuci rambut di saloon, selama 3 bulan. Selepas itu, saya bekerja di Plaza Damansara sebagai Pembantu Pereka Fashion dengan gaji $280 sebulan. Syarikat Raztins Butik.

Di sini saya mula berkenalan dengan En. Sukma Darmawan yang kebetulan mempunyai kedai di kawasan yang sama. Setelah beberapa lama, saya menjadi kawan baik kepada En. Sukma, saya diperkenalkan dengan Dr. Wan Azizah isteri kepada Anwar Ibrahim, untuk tujuan tempahan baju. Dr Wan bersetuju menempah baju dengan saya.

Setelah beberapa bulan saya berhenti kerja dan ingin membuka kedai jahit sendiri. Saya diperkenalkan oleh Dr. Wan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai designer untuk baju Dr. Wan Azizah. Oleh kerana saya berhasrat untuk membuka perniagaan saya sendiri, saya berhasrat untuk mendapat pinjaman wang daripada Dr. Wan Azizah. Dr. Wan bersetuju, tapi beliau perlu berbincang dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Ini semua berlaku pada awal tahun 1992. tiga hari selepas ini, saya mendapat pinjaman RM 5,000/- tunai daripada Dr. Wan Azizah.

Pada bulan April 1992, saya seperti biasa menghantar baju Dr. Wan yang telah siap ke rumahnya di Damansara. Selepas saya menyerahkan baju kepada Dr. Wan, saya dipelawa oleh En. Sukma, yang juga berada di rumah tersebut untuk lepak di biliknya sambil menonton T.V. Saya pun bersetuju. Ini berlaku pukul 7 - 7.30 pm. Semasa kami sedang menonton filem lucah. Sambil kami berdua menonton tiba-tiba pintu bilik diketuk. En Sukma membuka pintu bilik dan saya tengok Datuk Seri Anwar masuk. Saya merasa terkejut dan malu dan suruh En. Sukma tutup T.V. Tapi Datuk Seri bercakap tak apa, ini perkara biasalah.

(Celaka punya anu war al juburi, dalam rumahnya ada 'blue films', dia boleh dengan selambanya membiarkan beruk 2 ekor itu menuntun sedangkan waktu itu adalah waktu maghrib)

Kemudian Datuk Seri duduk atas katil dan mempelawa saya duduk di sebelahnya. Pada masa itu, En. Sukma pergi tandas. Saya pun duduk di katil, di sebelah kiri Datuk Seri. Tiba-tiba dia menarik tangan saya dan meletakkannya di atas kemaluannya. Saya merasa terkejut dan menarik tangan saya balik. Kemudian dia tarik tangan saya dan memaksa saya pegang kemaluannya. Sambil itu, dia bertanya kemaluannya besar atau kecil? Saya berasa malu dan berdiam sahaja.


(Inilah wajah sebenar seorang biseksual bila dapat peluang dengan budak yang berumur 25 tahun, hilang malu, hilang maruah, berkhutbah sikit punya hebat, perangai macam babi!!)

Selepas itu Datuk Seri membaringkan saya di atas katil dan terus memeluk saya. Saya rasa terkejut dan tak tahu nak buat apa. Kemudian Datuk Seri Anwar mencium saya di bibir. Sambil mencium saya dia membuka seluar saya. Datuk Seri buka sarongnya dan bajunya dan menarik kepala saya ke kemaluannya. Saya cuba melawan tapi Datuk Seri terus memaksa saya untuk menghisap kemaluannya.


(Memang celaka punya al juburi.. dia lupa anak bini dia dalam rumah yang sama. Kalaulah dia baru lepas solat Maghrib.. tak berkesan langsung solatnya, atau dia tak solat Maghrib??)

Saya pun hisap kemaluannya. Saya buat oral sex dengannya. Ini berlaku selama satu minit. Selepas itu Datuk Seri bangun dan memaksa saya meniarap di atas katil. Kemudian dia ambil lotion dan dia sapu di bahagian dubur saya dan memasukkan kemaluannya ke dalam dubur saya. Selepas 5 -6 minit dia melepaskan air mani dalam dubur saya. Saya tak keluar air mani. Datuk Seri ambil tisu dan mengelap dubur saya. Dia pakai pakaiannya dan duduk atas katil. Saya pun pakai pakaian saya. Dan En. Sukma pun keluar daripada masuk ke dalam bilik dan berkata biasalah tu.

(Memang puki mak punya manusia, bini ada, anak dah enam orang, lubang taik juga yang dijoloknya, mengalahkan perangai babi !!! - memang wajar dibelasah separuh mati dan direjam sampai mampos!!)

Saya kemudian balik dan rasa bersalah, berdosa terutama sekali dengan isterinya Dr. Wan. Saya balik dengan teksi. Selepas itu, Datuk Seri sering kali menalipon saya di rumah tetapi saya tidak melayannya.

Pada bulan Jun 1992 saya ingin jumpa dengan Datuk Seri untuk dapat surat sokongan untuk membuat pasport saya. Saya ingin ke Brunei secepat mungkin. Saya talipon Datuk Seri Anwar. Datuk Seri kata En. Sukma akan menguruskan perjumpaan saya dengan beliau. Dua hari kemudian En. Sukma menalipon saya dan menyuruh saya ke Hotel PJ Hilton dalam pukul 7.00 pm. Saya pergi ke hotel. Di lobby hotel saya ada jumpa dengan seorang Pakistan. Saya terus ke bilik di hotel. Saya dapati Sukma di dalam bilik hotel seorang.

(Sekali lagi waktu maghrib jadi kegemarannya, setahu aku, mengikut rekod hotel bilik itu disewa atas nama pakistan puki mak yang dilancapkan oleh anuar dalam tahun 1992, apa kah jadahnya seorang timbalan perdana menteri berada dalam bilik dengan seorang jantan gay pereka fesyen??)

Dalam beberapa minit kemudian Datuk Seri masuk dengan lelaki Pakistan ke dalam bilik hotel. Kemudian lelaki Pakistan pun keluar daripada bilik, tinggal saya, En. Sukma dan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Tiba-tiba Datuk Seri terus memeluk saya di hadapan En. Sukma. Saya rasa terkejut macam diperangkap untuk kali kedua. Datuk Seri kemudian mencium saya. Saya mengelak dan dia terus membaringkan saya sambil menanggalkan baju dan seluar saya. Dia pun buka baju dan seluar saya. Dia pun buka baju dan seluarnya En. Sukma masuk bilik air.

(Sekor lagi anak haram jadah bangsa indon tu menjadi barua pada al juburi. Setelah soal siasat, dan rahsianya sebagai barua dah terbongkar, bersama-sama dengan berok gay tua pakistan itu cepat cepat mengaku salah suapaya orang tak tahu kerja sial mereka. Menjadi kewajiban pihak pendakwa untuk membacakan 'facts of the case' sebelum dijatuhkan hukuman. Apabila dia dapati rahsia yang cuba ditutupnya itu tetap dibacakan dalam mahkamah, maka beruk dua ekor itu mengubah pengakuan walaupun diberi hukuman ringan selama 6 bulan kerana bersubahat dengan anu war al juburi peliwat tegar yang disanjung dan jilat oleh kebanyakan baghal dan keldai pada hari ini!!!)

Selepas itu, Datuk Seri paksa saya hisap kemaluannya. Saya pun hisap. Datuk Seri kemudian meniarapkan saya dan bubuh lotion di dubur saya dan memasukkan kemaluannya di dubur saya. Kemudian dia menukar position saya mengangkang kaki saya dan memasukkan kemaluannya ke dubur saya. Saya tutup muka saya dengan bantal. Air mani Datuk Seri keluar dalam dubur saya. Tetapi saya tidak keluar air mani. Kemudian dia pakai baju. Saya pun pakai baju dan balik.

(Tergamak lagi Pak Haji dan Pak Lebai menjilat peliwat tegar untuk dijadikan Perdana Menteri, lebih baiklah pak lebai penyokong al juburi itu pergi dukong tok sami buddha sambil pakai sari kuning!! Botakkan kepala taruk 6 titik atas kepala dan sapu abu kat dahi..)

Sebelum itu saya tanya tentang surat sokongan dan Datuk Seri suruh saya ke pejabatnya dan jumpa secretarynya.

Selepas itu, kejadian yang ketiga di PJ Hilton bulan Oktober 1992. Datuk Seri Anwar liwat saya dan buat oral sex dengan saya dan membayar saya RM250/-. Selepas itu saya tidak menghubunginya lagi sehingga 1997. Saya ingin mendapat surat sokongan untuk membuat perniagaan jual kereta Proton. Saya pergi ke rumah Datuk Seri untuk berbincang dengan Dr Wan, bulan May 1997 tentang cadangan saya. Dr. Wan memanggil Datuk Seri untuk berbincang. Kemudian Datuk Seri suruh saya bincang di office di dalam rumahnya di kediaman rasmi DPM.

(Sekali di rumah, 2 kali di PJ Hilton babi tua itu tutoh lubang taik Mior .. agaknya mulut wan azizah kecik sangat !! Nurul dan Ihsan!!!... itulah perangai bapak kau orang - celaka sungguh perangai bapak kau orang!!! Babi tua tu tak saman ke Mior yang buat cerita 'karut' ini???)

Sesampai saya di office di rumahnya, Datuk Seri Anwar terus kunci pintu. Saya rasa memang akan terjadi sesuatu. Kemudian Datuk Seri paksa saya buat oral sex dengannya sambil beliau berdiri. Dalam 5 minit, dia coming. Kemudian Datuk Seri kata dia akan hantar borang dan secretarynya akan hubungi saya. Sampai hari ini saya tak dapat jawapan apa-apa.

(Perangai memang macam anjing sambil berdiri ... puki mak punya anu war - celakalah sepanjang hayat kau!!)

Saya tidak menghubungi Datuk Seri lagi kerana takut berlaku lagi sehingga hari ini. Inilah kejadian terakhir dengan Datuk Seri. Saya tidak dapat melupakan kejadian ini kerana Datuk Seri menggunakan saya untuk sex sahaja. Itu sahaja yang hendak saya cakap. Tiada apa-apa lagi.

Di baca balik kepada En. Mior oleh saya.

Q : Ada apa-apa lagi kamu hendak tambah dari pengakuan kamu?
A : Saya dapat surat daripada JPM mengatakan permohonan saya telah
dihantar iaitu perniagaan kereta saya. Saya tidak ada apa-apa lagi nak
tambah atau diubah. Saya tidak ada apa-apa pindaan itu sahaja.


Memorandum

Saya percaya yang akuan salah ini dibuat dengan sukarela. Ini diambil di hadapan saya dan pada pendengaran saya sendiri dan setelah dibacakan balik kepada En. Mior dan dia mengaku betul serta mengandungi isi-isi yang penuh dan benar mengenai apa-apa yang disebutnya.


t.t
MIOR ABDUL RAZAK BIN YAHYA
IC 670826-08-5497

t.t
ANANTH NAMASIVAYAM
Majistret KL
23.9.98


(Silap juga Gani Patail dan Musa Hassan, yang berniat baik untuk tidak dibicarakan kes ini dengan membuat 'tolak ansur' supaya berok indon dan mawas pakistan itu disuruh mengaku salah dan diberikan hukuman ringan. Sepatutnya kes itu dibicarakan di mahkamah agar cerita sebenar dapat didengar oleh rakyat jelata supaya hari ini mereka tidak jadi keldai dan baghal menjilat al juburi laknatullah itu!! Akhirnya niat baik mereka untuk tidak mengaibkan al juburi sekeluarga akhirnya dibalas dengan taik oleh al juburi. Anuwar al juburi cukup berdendam dan benci dengan Musa Hassan hingga ke hari ini, kerana Musalah yang meneruskan siasatan walaupun Ummi Hafila berjaya di 'turn over' oleh pihak SB atas arahan al juburi dan Gani Patail sebagai Senior DPP pada masa itu membenarkan siasatan dilakukan sehingga terbongkar kes Azizan yang juga menjadi mangsa kepala bu*toh anu war al juburi laknatullah, dan terbongkar juga kes salah guna kuasa al juburi dalam 'memaksa' Ummi Hafilda dan Azizan menukar pengakuan pertuduhan mereka dalam hal kes Shamsidar bini Azmin Ali, dan kes Azizan sendiri.)


Harap ada yang akan mencetak dan menyebarkan pengakuan Mior Abd Razak yang dirakamkan oleh Majistrate, kerana dia sudah dijadikan bahan bukti mahkamah, sekali gus sudah menjadi dokumen awam! Supaya orang ramai tidak tertipu macam baghal dan keldai yang menjadi penjilat tegar kepada al juburi peliwat bersiri!! ..

..

2 comments:

Anonymous said...

masa 1998, saya berumur 14 tahun
Masih kekok dgn perkataan liwat

Masa skrg, dah lali

kubia said...

dsai ni mmg jahanam. dari dulu algi. orang2 melayu kita ni terlampau beradat begkok sampai tak percaya.. hey sedarla.. u all hidup sekarang ni atas dgn izin ALLAH dan di bawah pimpinan TUN DR MAHATHIR MUHAMMAD. AMIN,semoga TUN panjang umur selamat

p/s Anwar tu lupa ke Allah mengetahui

Followers